29 januari 2010

Vilken lycka!!


När jag var på loppis senast hittade jag först ingenting, bara otroligt billiga POP utebyxor till lillan men inget annat. När jag var klar att gå ut får jag se på en hylla en stor bleckplåtsform!!!


Jag trodde inte det var sant!! På prislappen stod det 40 kr! Åh så billigt tänkte jag och gick med raska steg till kassan. Då säger kassörskan att de inte hade prisatt den, det var en gammal lapp. Jag ska fråga de andra vad den kostar. Hmmmm... Jaha, då blev det inte så billigt tänkte jag. Hon kommer tillbaka och säger, 20kr blir det bra? JIPPII, Tjohoo!! Ja, det blir JÄTTEBRA!! Vilken lycka!! Har varit nära att köpt sådana små dyra från jeanne dàrc living. Tänk så kul det är med riktiga fynd och när man hittar sådant som man länge velat ha!!


Önskar er alla en fin fin FREDAG!!!! Idag ska jag STÄDA och FIXA och försöka hinna MÅLA några saker.
Kram Maria

10 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket härligt fynd!
Ha en fin helg vännen!
Kramis/LenaS

Moa sa...

Det är just då det är som roligast att gå på loppis, när man hittar de riktiga fynden!! Jag har skickat dig en award för din inspirerande och mysiga blogg. Titta in hos mig får du se mer!!

Kram Moa

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Lyckliga du vilket FYND! De är så vackra de gamla bleckplåtsformarna. Och original är alltid nåt extra!!

Ha en fin helg!
Hälsningar Monica

Unknown sa...

Grymt fynd vännen!!
kram Anna mylovelythings

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilket fynd!!!! Så kul det är när dom säger ett annat pris i kassan och det är åt det hållet!!
Ha en skön fredag Kram Susanne

. sa...

Jamen, åh så underbart fynd! Ibland lönar det sig verkligen att ha is i magen och vänta. Kram camilla

blomsterboden i skanör marie sa...

Lyvkost dig, vilket fynd önskar hiita sådana jag med.

Trevlig Helg!!

Kramkram marie

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilket fynd.Ha en fin och mysig helg Varmkram Rita ♥

Millas hem sa...

Grattis till dig som blev så
glad! =)

Kraaam

Linas Vita Hem sa...

Kanon snyggt fynd! Och för 20 kr!! Riktigt bra att gå på loppisar ibland!:) Ha det fint! kram/L