11 januari 2010

Köksbilder


Köket, hemmets hjärta :-)


Kommer ni ihåg sambons betongkratta i taket?! Råkade ju tyvärr just vara sambons bästa betongkratta som jag hämtade i garaget och målade vit *fniss*


Har tagit bort en hylla i köket och istället hängt upp min skolplansch där.


Till höger i bild ser ni min andra jalussidörr. (plankan ni ser genom fönstret är vår byggnadsställning som vi har på framsidan av huset). Lite nya detaljbilder från köket kommer en annan dag.
Jag sitter just nu framför datorn i lugn och ro medans sambon söver barnen, undrar om han inte somnat till själv också?! *fniss* Nu ska jag kika in på lite andra bloggar...
Ha en trevlig kväll!
Maria

7 kommentarer:

Krukmakeri hemjord sa...

kikade in till dig en stund!

rogivande kök!

annbritt

Helen sa...

Hej!
Du har ett vackert kök, precis som resten av ditt hem.
Kram/Helen

Anonym sa...

Tittar in så fint det blev.

Sköna o Gröna Ting sa...

Mmm.., i ditt underbara kök måtte ju kaffet smaka ljuvligt gott!!!!
Så mysigt och skoltavlan var ju bara så fin.
Synd att du lyckades ta den bästa krattan från gubben din, har du fått gottgöra det på något vis:):)?
Men visst blev den väl bra där den hänger, krattor kan man ju köpa massvis av..!

Tack för inspirationen
Kramar till dig

Marianne

Sandra sa...

Hej Maria!
Hittade din blogg av en slump och är så glad att jag gjorde det! Har suttit här hur länge som helst och bara sugit in all inspiration du ger. Verkligen ett fint hem =)

Lie`s lilla lya sa...

Som så många gånger förr så har jag tittat in för lite inspiration. Jag började följa Lyckebo efter reportaget i VT. Har nu äntligen hittat "min stil" Ett litet tips är Drömgården i Norrköping. En underbar butik på Drottninggatan, kan rekomenderas. Var där i går och kom på mig själv att bara gå och gapa.... trodde att jag hamnat i shabby himlen... Bra priser har de också. Även Pias Botaniska blommor och kuriosa uppe vid LiUs campus, helt underbar liten butik. Köpte min första madonna där, har beställt ännu en.
Tack för alla härliga bilder och inspiration!!

Christer sa...

Hamnade här när jag surfade runt lite,mycket trevlig blogg med många fina bilder.

Ha det så bra.
Hälsningar Christer.