23 januari 2010

H&M HOME köp!

Jag har handlat lite nytt från H&M Home, den här ljuvliga volangkudden!

Den var mycket större än jag hade tänkt mig, köpte både innerkudde och kuddfodral


Soffan blev så där mysigt fullproppad med kuddar :-)


Jag köpte även 2 fina handdukar,en använder jag som bordsduk


Superfina är dem!


En hänger på spisen...

Jag fick en frågan hur min del i köket ser ut med spis och diskho. Här är den! Inte så vidare inspirerande, det är väldigt opraktiskt med diskho och spis precis intill varandra och inga avlastningsytor.

Den gamla fula kryddhyllan har vi ersatt med en skiva som jag målat med griffelfärg.


Lite detaljer och "bra & ha saker" vid spisen


Öppna hyllor med vardagsporslinet nära. Vi är inte klara med den här delen, en porslinsdiskho ska sättas in och en lite bänkskiva ska sättas in istället mellan spis och porslinshon. Det ska sättas nytt kakel och fläkten ska bytas ut. Men nu har ni sett hur det ser ut (tror jag visat det någon gång tidigare).
Jag var på supermysig tjejfest igår med goda vänner, vi åt jätte gott, skrattade, skojade, fnissade och pratade om allt och inget :-) Tack tjejer!!
Idag är jag seg men det är sååå mysigt med lördag, mysa med familjen, barnen som leker, kunna gå och pyssla hemma, hunden och katten som busar och lite roliga saker inplanerade :-)
Önskar er en fin fin Helg!
Maria

5 kommentarer:

Lisa.L sa...

ojojoj vilka fina saker d har på H&M :D d visste jag inte ! kram

Njut i din trädgård sa...

Handduken som duk blev ju jätte jätte fint! Måste härma! Tack.

Majas skafferi sa...

Hej! Åh, precis de handdukarna har jag kollat på! Så himla fina!
Mysigt kök har ni, smart förvandling av kryddhyllan!
Ha det bra!

Anette sa...

Så mysig blogg du har! Och måste nog lägga in en beställning på H o M ;)) Man blir sugen...
Kram /Anette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint du har, har också köpt de handdukarna och de ska få bli kuddar här hemma ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS