26 januari 2010

Litet fusk-tips & lambi!


I väntan på att mina riktiga urtavlor ska komma hem (som jag köpt på tradera) så fuskade jag och drog ut bilder från skrivaren. Jag har placerat dessa lite överallt hemma. Här i en fattigmanssilverskål med spets och vaktelägg.


Några hamnade i min prylhylla. Jag sökte på urtavlor (bilder) på google och sedan skrev jag ut dem i passande storlek, det syns verkligen inte att det bara är papper, ett billigt och dekorativt tips till er som kanske vill ha urtavlor i inredningen hemma!


Måste bara avsluta med de här bedårande små sötisarna :-) De kan verkligen få jobbet till nästa lambi-reklam :-) De tillhör goda vänner!
Hoppas ni har fått en fin start på veckan!
Kram kram Maria

9 kommentarer:

Lisa.L sa...

Men snacka om SMART ide :D TUSEN TACK! Jag trodde inte d bara var papper, för d syns inte ju :D men vilka sötA små lambisar :D

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har det som alltid ♥Men vilka sötisar va gulliga h.Hur söta söm helst.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

Levindas Värld sa...

Men åh vilka söta LAMBI-lamm :)

Smart tips med klockan, det finns ju hur mkt skoj som helst att hitta på internet!

Ha det fint!

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilket bra tips, tack för det :)
Ja visst är lamm såå söta riktiga godingar. Kram Susanne

Kristin sa...

Vilken bra idé!!! TACKAR! Kikar in här då och då, gillar verkligen dina bilder :)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så søte små lam.. virkelig bedårende... Og tusen takk for god ide...

ha en fin dag.:

klem Kerstin

Ett Vitare Hem sa...

Vilken härlig ide!
Och hur söta var inte de små lammungarna!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Helen sa...

Hej!
Vilket jätte bra tips, de ser ju helt verkliga ut. Det tricket måste jag nog härma dig med.
Tack.
Kram/Helen

rustik charm sa...

Hej Maria.

Vilken superbra tips:)Ser ju riktiga ut.
Men vilka underbart söta lamm.

Ha en bra dag.
Kram Kristina