15 januari 2010

Piggare och fredag!


Nu är det fredag igen! Blev bara att jobba en dag den här veckan *konstigt* Mår mycket bättre nu men har jätte mycket hosta, är hes och förkyld. Har dock fått lite ork att pyssla lite och ändra om hemma idag :-) Här ser ni en spegelbild mot matrummet. I kväll blir det att duka upp fint, äta gott och tända ljus :-)


Här har jag ändrat och satt en av mina kaminspeglar i fönstret, girlangen i fönstret gjorde jag
för en tid sedan. Nu ska jag fixa lunch och sedan sätta mig och bläddra i nya Jeanne dàrc livings magasin :-)
Trevlig helg till er alla! Var rädda om era nära & kära!
Maria

10 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!! Men såå fint de är med spegelbilder ser jättemysigt ut.. trevlig helg kram sussie

Anonym sa...

Så fint jättemysigt

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bilder!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Emilys vita dröm sa...

Hej på dig!

Vill bara informera dig om min nystartade blogg, jag bloggar om allt från inredning till annat som förgyller min vardag!

Just nu kan du se hur min lägenhet har förvandlats från ett fallfärdigt vrak till en ljus och mysig lite bo-plats!

Välkommen in! /Emily

Blogg: emilysvitadrom.blogspot.com

Vitaboet sa...

Hej Maria. Så skönt med helg nu eller hur. Så skönt att du mår lite bättre.

Vilket sammanträffande att du också skriver om dina speglar idag. Jag hämtade idag ut min allra första kaminspegel, och är så glad.

Ha en strålande kväll med de dina.

Kram Camilla.

. sa...

Ser att du har en gungstol...Längtar efter det, men med två livliga söner, hmmm, får det nog bli ett framtida projekt. Kram. Önskar dig en trevlig helg!/Camilla

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Så vackert matrum du har och rummet efter det, älskar verkligen det gamla fönstret!! Stämningsfull bild att du visar bild på vad spegeln fångar upp, sånt gillar jag! Krya på dig och ta det lugnt så du tillfrisknar dig ordentligt!

Ha en ljuvlig helg!
Kram Elin.

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Halloj där vännen!
Ohhh så fint du har fixat! Jag är urdålig på att piffa i fönstret. Men du hade fått till det så jäkla bra! Superfint med spegeln.

Ha det så gott!

Kram Anita

Anonym sa...

Så kjempefint du hadde fikset og pyntet i ditt vindu...lekkert:))Nydelige bilder. Ønsker deg fortsatt god bedring og en fin helg.
Klem:)

skånetjejen sa...

Hej Vill bara säga hur superfint jag tycker ni har det!Följer din blogg och bilderna kan jag titta på om och om igen!Skulle vara kul att få se en inspirationsbild ifrån en dukning inför en fredagsmyskväll..låter så mysigt när du skriver om det när helgen närmar sig!
Ha en fortsatt skön helg!
Hälsn.Sandra