10 januari 2010

Solens strålar


Det är så härligt när solen lyser in och reflekterar i rummet...
(har visat från matrummet nyligen men kunde inte motstå att visa solljuset)


Allt silvrigt på brickan tindrar av solens strålar, underbart!



Tänk vad solen kan få en på bra humör, det känns som man fyller på med energi! Här hemma börjar nu vardagen att rulla på igen efter julledigheten, skola, förskola, jobb, möten m.m. Det är trots allt lite skönt, rutiner faller på plats och när fredagen kommer så njuter man desto mer av ledigheten! I helgen har vi verkligen haft det skönt, njutit, haft mysigt, ätit gott, busat och lekt massor!

Önskar er alla som läser min blogg en riktig toppen start på den kommande veckan!
Hej & hopp!
Maria

8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Önskar dig detsamma och gillar precis som du när solens strålar tar sig in!!

Kramen

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ det er så vakkert når solen sender sine stråler inn til oss.


Ønsker deg en fin uke..

Klem Kerstin

Helen sa...

Hej!
Fina bilder med solljuset och dina ljusstakar är mycket vackra också tycker jag. Jag önskar dig en bra vecka också.
Kram/Helen

Snuskebassa sa...

Herlig! Skjønne bilder. En blir rent lykkelig når solen kommer frem. I dag synest jeg faktisk at den varmet litt også?
Ønsker deg en god kveld og en fantastisk flott uke.
Hilsen fra Liv

VARDAGSLYCKA sa...

Ja va fint med solens strålar!
Man får liksom VÅR känslor o det föds ett hopp inom en.... det kommer ljusare tider!!!! :)

Ja, nu tycker jag det är skönt att återgå till vardag efter alla helger... vardagen är ju livet - det kan inte ständigt va fest ;)

Batterierna är laddade nu efter en helgo helg o jag önskar dig en finfin start på en mkt bra vecka!

//Lisette <3

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina bilder!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

bikim sa...

I DO MISS THE SUN BY NOW!
HAPPY WEEK,
ROSA

Anonym sa...

Hej ja visst är det både vackert och härligt med solen.