28 januari 2010

URfint skrot!


Nu äntligen har min dyrbara skatt kommit hem som jag köpt via tradera!


Massor av skrot från gamla ur, urtavlor och annat...


Gammal flaska och ask, små påsar, visare och dekorativa delar samt några ur har jag lagt på ett fat, MMMmmmmmm.....Ögongodis!


Lite mera skrot på ett annat loppisfyndat vitt porslinsfat. Tänk att gammalt skrot kan vara så vackert (i mina ögon i alla fall) *fniss*
Jag ska visa er i ett senare inlägg hur och var jag har dekorerat med mina fina urtavlor.
Ha det gott!
Kramar från ett FRUKTANSVÄRT snöfyllt Småland!!

9 kommentarer:

blomsterboden i skanör marie sa...

Först ut wow=) Lyckost dig som kommit över sådana fynd, måste nog ge mig ut på blocket eller tradera å kolla om jag hittar nåt. vad tycker du är bäst blocket eller tradera??? ha det bäst!!

Snöiga kramar marie

Vita Falkens Lantliv sa...

coola, fina saker :) väntar med spänning på fortsättningen
Kram Susanne

Kristin sa...

Åååååååååååååhhhhh!!! Vilken skatt!!!!!! smått avundsjuk :)
//Kristin

Helen sa...

Hej!
Vilket fynd du har gjort ska bli jätte spännande att se vad du hittar på med allt detta.
Kram/Helen

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så det var hemma hos dig som fyndet hamnade. Jag var också in och bjöd men gav upp ganska snabbt!

Grattis! Kanonläckert skrot.
Hälsningar Monica

Hulda sa...

Utrolig så heldig du har vært! Slikt er vanskelig å komme over. Skulle gjerne ha funnet noen jeg også, men det var jo lurt å printe ut noen gamle urskiver også. :) Fine bilder!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Wow...vilken skatt du lyckats få tag på!!!!!

GRATTIS !

Kram nilla

Weisser Traum sa...

oh supper deine uhrenzifferblätter. bin auch total verückt danach. grüässli daniela

rustik charm sa...

Men oj vilka fynd du gjort:) Blir riktigt avis på dig.

Ha en underbar dag.
Kram Kristina