7 mars 2010

Ullaredsfynden!


Jag lovade att visa vad jag köpte på resan då jag var till Ullared. Det blev förstås också massor till barnen, kläder till hela familjen och annat som är mindre kul att visa. Den här klockan köpte jag dock. Har sett liknande i webbutiker för ca 379kr, den här kostade 34.95 kr, helt okej!!!! Den är stor, ca 30 cm i diameter


En lampa till, köpte både foten och skärmen. Har flera av dessa tidigare.


Påskägg till barnen, lite roliga med prickar på.


En till liten söt flingsalts-kupa, under 20-lappen!


Nya frottehaddukar i svart med matchande handtvål


En stor härlig betongljusstake, jättefin, 59 kr


Två av dessa fina lampskärmar köpte jag, liknar mina gardiner fast det monogram då är vitt. Minns inte priset 69 eller 79kr


En stor fin zinklykta för 99 kr. Det är riktigt kul att fynda! Jag blev nöjd över mina köp, köpte även servetter, ljus, tårtpapper och annat till hemmet.
Nu är söndagen här, helgen börjar gå mot sitt slut. Hoppas ni har haft det bra, fortsätt njuta av
ledigheten, imorgon är det nya tag och ny vecka!
Kram Kram Maria

10 kommentarer:

rustik charm sa...

Hej Maria.

Men vilka finfina fynd:) Gillar verkligen betongljusstaken och klockan. Har själv aldrig varit på Ullared men när man ser dessa skönheter som du hittat blir jag ju så himla sugen.

Ha en trevlig söndag♥
Kram Kristina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka härliga fynd du gjort, skulle så gärna vilja åka ner till Ullared, får se om vi kan få till ett besök där nere senare i vår....
Ha en fin kväll vännen!
Kramis/LenaS

Snuskebassa sa...

Så mye fint du hadde handlet. Jeg likte kjempegodt sinklykten. De pleier jo å koste en liten formue!
Kos deg videre.
Klem fra Liv

Krukmakeri hemjord sa...

Den rosklockan har jag sålt för 29 spänn i min butik.Det är en låg prisgrossist som säljer dom och man har ändå bra marginal *L*..

ha de
annbritt

ängeln i vitt sa...

Hallojsan Maria!

Det var ett tag sen. Himmel så fina fynd du har gjort.....vill ha rubbet = ) Vet du, jag drar till Ullared på onsdag. Tror du att det finns nåt kvar? Hur som helst så har jag ju aldrig gått ut tomhänt. Det värsta är att jag irrar omkring och vet inte vad jag ska ha men jag tänker ta min vanliga runda..... börjar med att gå till vänster och sedan kör jag hur som helst och vet inte vart jag har varit = ) men vagnen brukar bli full och jag brukar bli nöjd och det är huvudsaken.

Ha det bäst och kram på dig / Carina

Kristin sa...

Åh vilka fina fynd! jag har nog haft alldeles för låga tankar om ullared, trodde man bara hittade billiga disksvampar där... Men efter att ha sett dina fina fynd får jag nog tänka om och kanske ta en tripp dit...
ha en fin kväll!!
//Kristin

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Vilka fina fynd du har gjort! Du har allt ett öga för sådant!:) Fin blogg har du oxå!:)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Vilka fina fynd du har gjort! Du har allt ett öga för sådant!:) Fin blogg har du oxå!:)

Marita sa...

Oj vilka fynd!! Vilka underbara prislappar!! Jag mååååste åka till Ullared! Har aldrig varit där, men jag blev verkligen övertygad att jag ska dit!
kram, Marita

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !Vilka underbara fynd.Gillar din betongljusstake och lyktan .hur underbara som helst.Ska ta en tur till ullared lite längre fram.Är ju bara så kul att åka dit och fynda....Ha en skön måndag ♥ Varmkram Rita ♥