26 mars 2010

Njuta!


För en tid sedan så flyttade jag på mitt gröna stora skåp, det som jag köpte på auktion för 120 kr! Det står nu i vardagsrummet till höger när man kommer in.


På skåpet har jag påskat till det lite enkelt med vitt ris och en fjäderkrans



Fjäderkransen har jag haft i många år, buren till hör en av favoriterna.


En trave med mina vakre hjem ligger här både som dekoration och förvaring. Dessa ska jag bläddra i helgen...



Riset har jag köpt vitt i blomsteraffär


I helgen ska jag bra NJUTA efter en jätte lång och intensiv vecka på jobbet! Den stora griffeltavlan är en gammal skoltavla med en liten hylla under att lägga kritor på. Köpt på loppis förra sommaren men jag har inte hittat någon bra plats åt den.


Här hänger lite textilier som dekoration, tycker det är synd att gömma dem i korgen!
Gör nu som jag och njut av ledighet, njut av våren, njut av att se snön smälta, fåglar kvittra och njut av dina nära och kära i hemmets trygga vrå!
Kramen till er alla!
Maria

7 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Mycket fint du visade upp. Jag gillade buren och vilket kap skåpet var. Jag vill också njuta, men det får jag göra nästa helg nu är det kalas och arbete som gäller i helgen. Ha nu en riktigt skön dag och fredagskväll!
Kram Anette

Njut i din trädgård sa...

Påsk i diskret och stilren anda - ursnyggt!

Njut på!

Trevlig helg!
cz

rustik charm sa...

Vad fina saker du visar upp idag:) Skåpet är ju jättefint.

Ha en trevlig helg.
Kram Kristina

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint, jättefina bilder och skåpet så fint det är!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Jättefint du får ha en forsatt trevlig helg.

Lisa.L sa...

Jätte fint stileben du gjort på din möbel :D kram

Strandflickorna sa...

Oj, oj, oj ett sånt fint hem du har!! Hit kikar jag gärna tillbaka snart. Och vart springer du på auktion om man får fråga?! ; )......

Saltstänkta hälsningar från Bettina i Lysekil