19 mars 2010

Här ska vi nu ha fredagsmyset!


Bjuder idag på lite bilder igen från vardagsrummet (bilderna blir tyvärr inte bra av motljuset)


Här har vi nu laddat upp inför fredagsmyset, popcorn är poppade, godisskålen ser lockande ut, läsken fär framme och ljusen tända!


Idag har vi, barnen och jag, varit hemma hos gulliga Sofia och besökt hennes underbara loppisbod! Självklart handlade jag en del också *fniss* Imorgon öppnar hon för säsongen fullt med ljuvliga fynd och pyssel. Har du vägarna förbi, sväng in! För vägbeskrivning; www.sofiasbod.se

Nu ska vi se på Let`s dance!!!! TREVLIG HELG!!
Kramisar Maria

6 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Å jag har skickat ner ett gäng med mysiga grejer som hon kommer att sälja... snart. Vet inte när vår storasyster Anne får vägarna förbi och lämnar av dom!
Ha en fredagsmysig kväll, vår har redan börjat!
Kram/Marie

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt ni har i ert vardagsrum och härligt med loppisfynd, hoppas hitta nån loppis på väg ner till Violan idag ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mysigt rum..
Ljust & fint...
Där kan man sitte länge & bara njuta..
Ha en trevlig helg
Sänder en
Vår Kram
Sus

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
I det vardagsrummet skulle jag också vilja mysa.
Kram Anette

Marita sa...

Vad fint du har gjort hemma hos dig! Ser helt underbart ut!
Vilken härlig bod!! Jag måste ut och fara Sverige runt i sommar!!
kram, Marita

Helen sa...

Hej!
Ditt vardagsrum är mycket vackert.
Kram/Helen