10 mars 2010

Ljusspel...

Nu när vårsolen skiner in genom fönstren så skapas ett underbart ljusspel på väggarna genom att jag har en prisma hängandes i fönstret. Det är svårt att fånga det på kort men det är sååå härligt och verkligen chi-höjare. Jag köpte prisman på en feng shui-föreläsning för några år sedan. Ett tips som jag kan rekomendera! Mina florabilder som ni sett tidigare skapar också glädje, de ger mig verkligen vårkänslor! Vi har MASSOR av snö kvar men nu har det trots allt börjat smälta lite, solen skiner och värmer om dagarna, underbart!
Nästa inlägg blir det fler bilder från sonens rum!
Kram Kram Maria

5 kommentarer:

Lavendeldockan sa...

hej maria.
vilken fin bild du visar, ditt hem är såå inspirerande för mig,så fort man får slut på ideer så kan man bara kika lite på dina ideer så blir man full av inspiration.
ta hand om dig och må så gott
varm kram erica

Levindas Värld sa...

Ljuvlig bild!

Javisst är det härligt nu när solens strålar når långt in i hemmet och skapar vackra mönster och ljusspeglingar på väggar och tak! Det sprider sådant vackert ljus som är så härligt och välbehövligt :)

Ha det fint!

Bittan sa...

Härligt med solljus som reflekteras.
Vilka inspirerande bilder du alltid får till :-)

Ha en bra dag

kram Bittan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ditt hem är bara UNDERBART !!!

Kramizzz Nilla

Ett Vitare Hem sa...

Underbar bild och jag har några prismor ligger här, kanske skulle sätta upp dem....
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS