10 mars 2009

Spännande...


Igår fick jag ett mail! Det var från Corren Tv, en lokal tv-kanal, de ville komma och göra ett reportage här och FILMA! De hade hittat mig genom min blogg. De ville komma imorgon redan!!


Idag har de alltså varit här, en jätte rar tjej och kille som filmade och intervjuade mig om mitt inredningsintresse och om mitt bloggande. Det var jätte spännande och kändes ganska avslappnande men huuuu...tänk att behöva se sig själv sedan och främst höra sin egen röst! Jag kommer länka till filmen här på torsdagkväll om jag törs visa det för er! Nu ska barnen och jag sjunka ner i soffan och myyysa innan matlagningen står på tur :-)
Tills dess! Ta hand om er!
Maria

20 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns många bloggar att inspireras av men din är helt otrolig att titta i.

Anonym sa...

du ska bara vara STOLT!! du har så mysigt hem och jag tittar in hos dig varje inlägg du gör! ;D mig inspirerar du massor!

ha en bra kväll!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

wow....sträck på dig!
Det är du verkligen värd.Ert hem är ju såååå fint!

Ska bli kul att se....

Kramizz nilla

Vita små hjärtan sa...

Men va kul grattis!!! Ja du har ju väldigt fint måste jag säga... Kram

Anonym sa...

Ska bli kul att se :-)
Moster

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas att du vill visa filmen, vore trevligt att få se!

KRAM, Jenny

<3

My home is my Castle sa...

Så moro da :))
Gleder meg til å se innslaget på tv :))
Og til å se det vakre hjemmet ditt :)

Klem,Kari

Glitter och Marsipan sa...

Hej Maria.Länge sen jag kikade in hos dej.
Vad spännande med reportaget.Du har ju så fint,det kommer att bli jättebra.
kram kram Anette

Hagbacken sa...

Nemen ååå så spännande! Kan knappt bärga mig tills jag får se filmen....inte konstigt att de hörde av sig, du har ju ett underbart hem....

Ha så mysigt i soffan, själv ska jag pyssla och dona lite till....

Kraam!!//Linda

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å grattis..väntar att få se.
Kommer att bli kanon bra.
Kram Irene

Mamma C sa...

Men så roligt att få vara med i tv. Hoppas du länkar så vi får se.
Kram Mamma C

Snuttan sa...

ohh vad roligt..Häftigt
Förstår att de vill komma till er
Kram
Åsa

Loppis Lycka sa...

Va kul med tv inspelning. Jag skulle nog få panik med så kort varsel! Va roligt att få repotaget sedan.
Kram Josefine

MiaMaria sa...

Hej!

Spännande...ska bli kul att se...

Men jag håller med att höra sin röst är inte det roligaste....

Ha´en bra onsdag!
MiaMaria

Malin sa...

Åh vad spännande! Det vill jag se =)
Kram Malin

Anonym sa...

Men jösses så SPÄNNANDE!!!! detta måste jag verkligen följa upp!!!

Viola sa...

SPännande...så klart jag ska kolla, blir ju så nyfiken men nervöst kan jag tro, kram

My Lovely Things sa...

Åh,vad spännande!!

ska bli jätte kul att få se film länken!!

åh jag kan knappt vänta..kommer kika in till dig under kvällen..

kram anna

Martina Andersson sa...

Hej gumman! Tv det vill jag också se vad när och hur?
Hoppas att du mår bra gumman kram Tina

Jenny Oak Fae sa...

Leila´s program går säkert i repris..!

: )

KRAM, Jenny

<3