29 mars 2009

Ljusare tider!




Klockan är strax före 20.00 och det är fortfarande ljust ute, det börjar skumma lite nu. Så härligt att vi går in i ljusare tider nu! Jag har börjat skapa mera vårkänsla inne och piffat lite inför påsken. Lite olika ägg samsas tillsammans i en gammal loppisfyndad silverskål. Mer påskpynt och vårstämning visar jag en annan dag! Berättade om ett fynd som jag köpt för 100 kr och som jag börjat måla men det har stått still det projektet så ni får snällt vänta längre på det. Kommer dock att visa er massor av andra loppisfynd snart!
Nu önskar jag er alla en härlig vecka!
Kram o hej!
Maria

14 kommentarer:

White cotton grass sa...

Visst är det härligt nu när vi fått sommartid :)
Nu längtar jag bara efter att all snö ska smälta bort....

kram helena

Lilla hjärtat sa...

Visst är det härligt med ljusare tider...
Jag har inte varit så mycket för påskpynt tidigare, men nu i den vita stilen så blir det såå fint...
Jag ska nog måla om några färggranna ägg som jag har och sätta lite spets runt.
Kram A-K

Vita små hjärtan sa...

Så fint du dekorerat! Kram

Lantligt i stan sa...

Så fint du pyntat med äggen! Visst är det härligt med sommartid nu, men känner mig lite "blåst" på en timme då vi hade gäster igår kväll och det blev sent innan man la sig och skulle sedan upp och jobba morgonen efter! Det blir nog en tidig kväll ikväll! Spännande att se dina loppisfynd!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Anki

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh visst är det kanon med det ljusa som kommer!!!
Hm undra vad du har fyndat..ler
Kram Irene

Tulipa sa...

hej!

Vad mycket fint du har!

Och visst känner man av ljuset nu, härligt!

Kram Mariette

StrandviksVillan sa...

Hej söta du! Jag är här första gången, har kollat din filmsnutt och den var sååå mysig!
Ditt hem är otroligt charmigt, mysigt och vackert. Bra gjort!

Snuttan sa...

Längtar till att se dina loppis fynd

Kram
Åsa

Martina Andersson sa...

Hoppas att du mår bra och att ni känner av våren lite?
Hoppas ju också att din helg varit skön och att du fått njuta lite av lite ledighet!
Va rädd om dig många härliga hälsningar från Tina

annashusidingtuna sa...

Mysigt påsk fint du har gjort!
Kram Anna

Anna-Lena sa...

Visst är det härligt med att kvällarna blir ljusare, förhoppningsvis blir man lite piggare också. Vackert pynt har du gjort som vanligt! Mitt är på gång... kram annalena

K sa...

Hejhopp vilket underbart hem du har. Tappar bort dej hela tiden så jag hoppas du inte tar illa upp att jag länkar dej ;D
Ha d bäst!kram K

Nygammalt sa...

så himla fint hem du har.

Härligt med sommartid =)

Kram.

Sandra sa...

Såå fint pyntat med påskäggen.. Jag har varit och plockat vide ris idag så lite påsk har jag nog.. Vänta med spänning att få se dina loppis fynd.. Älskar sånt..:-)