29 juli 2008

Ut och åka skridskor!


Ni minns väl mina fina skridskor jag köpte?! Nu väntar jag bara på att isen ska lägga sig här så jag kan ut och prova dem, tänk så härligt!.......eller inte!!!!!!


Nej, de blev finare vita som prydnad i hallen :-)
Kanske inte passar så bra nu men tänk så fint de ska hänga där i vinter och till jul!



Blev sååååå förvånad igår kväll när jag satte på datorn, 22 kommentarer på en dag på min lilla blogg denna sommartid, tack goa ni, det är sååå kul att läsa allt fint ni skriver, ni är underbara hela högen!
Måste bara tillägga, om ni inte sett filmen Mamma Mia, gör det!!!! Var på den förra veckan, helt otroligt!!! Den bästa film jag sett, så vackert allting, rolig, romantisk och UNDERBAR musik!!!!! Ska nog se den en gång till nu i veckan *fniss*
Kram Maria

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

God morgen:=)

Så stilig Skøyter. Så fine de ble etter du malte de:=) Du pynter så fint i ditt hjem:=) Nydelige bilder.=)

Ønsker deg en herlig fin dag:=)
Klem :=)=

Änglahem sa...

God Morgon Maria,

Jösses vilken energi du har i värmen!!! En annan går ju totalt på sparlåga.....vaaarmt....*suck*.

Fast idag fläktar här skönt....än så länge kanske bör tilläggas, men vet ju aldrig..

Vad fint det blev med skrillorna....men vad väntat när det gäller dig*tihi*, skönhetens mästare!!*bugar*....usch vad tramsig jag är....sover nog för lite.....satt uppe här vid datorn till 02.00 inatt....då gick det ju utmärkt att andas......

Ha en härlig dag!!! vid poolen kan jag tro....inte avis....näähäää!*fniss*

Kramaaaar, Ulrika

Jenny Oak Fae sa...

Vad fina de blev i vitt! Jag har EN gammal rostig skridsko, kanske att jag också gör den vit..?

Kram, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Skridkorna blev jättefina när de blev vita. Just nu längtar jag inte ett dugg till vintern, men den årsiden har ju också sin charm.

Kram Ullis

Mjuka sa...

Vilken roligt inredningsdetalj. Blev ju jättefina i vitt!!
Ha det så gott
kramar M

Mamma C sa...

Dom blev jättefina när du målade dom vita.
Kram Mamma C

johanna sa...

Hej
Men vad härligt med pool ,blir inte alls avis=)
Kraaaam