11 januari 2011

Tisdagstema - Djuriskt!

Idag är tisdagstemat i Fabriken; Djur i inredningen. Det kan tolkas lite olika, levande djur eller djuriska inslag. Jag väljer att visa båda delar. Här är ett av mina fällhorn som sambon hittat i skogen. Jag tycker det skapar en skön kontrast till det vita, skira. Sambon har även massor av olika slag av horn som sitter på svarta sköldar som han har skjutit men hua, det är inte min grej
. Här ligger vår katt Diezel och sussar med min favorit filt och kudde i soffan :-) Det här var ett svårt tema! Nästa inlägg kommer att vara lite mindre djuriskt!
Ha det bara bäst!
Kram Maria
Tack snälla för så stort visat intresse för min bloppis! det finns fortfarande en del saker kvar :-)

2 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
En så söt liten kisse du har:)
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

I bärgande Credifat på salladsbelönad frikost;
sålunda offersänd à Odense vêrberie
...mannaklass! tänkrätt fan bOthåven oder superkonstJössel.

Kattspänning. Hällefunten = dopalÖs;
brinner; secium &; pottilaxas: det zenare åker af,
thü ringinnemälde oute komme måtte ovan app
app app i year 0 djoutibox Nokaj, Ecclectolant; stum-
pedofag inte ändå även ethervunnen Apa / bara gapa? Mjau.

gäst hos väderleken