1 januari 2011

Gott Nytt år!

2011 är här! Ett nytt år med nya möjligheter och överraskningar

Här hemma har jag börjat slänga ut julen och börja skapa lite vår istället

Igår hade vi en jättetrevlig nyårsafton med goda vänner! Vi är tre familjer som turas om att göra förätt, huvudrätt och efterätt. Det blev en supergod meny!

Idag ska vi njuta av nyårsdagen, plocka och städa klart efter julen, se på TV och bara vara!
Året 2010 bjöd på många roliga saker; Jag öppnade min loppis Lyckoboden, Anna Truelsen och Jonas Lundberg var här och gjorde julreportage och barnrumsreportage. Barnrumsreportaget visas under våren i Aftonbladets härligt hemma. Julreportaget släpptes i det första numret av den norska tidningen Bolig Dröm! Det var verkligen en dröm som blev sann för mig! Jag älskar julen och det var sååå kul att få göra ett julreportage! Det reportaget kommer ni att kunna se i svenskt tryck till nästa jul. Det har som vanligt blivit massor av nya loppisfynd och förändringar hemma under året, jag har nu bloggat i tre år!
Nu ser jag fram mot att förgylla det nya året 2011, bland annat tillsammans med er!
Jag önskar kunna fylla det här året med glädje, hälsa, vänskap, spännande överraskningar och välmående tillsammans med nära och kära!
Nya inredningsdrömmar för året är; Bygga ett nytt Tv-skåp, renovera klart sovrummet, sätta in nya fina ytterdörren. Spännande!
Önskar er nu alla ett riktigt Gott Nytt År!!!
Tack för det här året, alla ni som följt mig här på bloggen, hoppas ni följer med även detta år
Kram Maria

10 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

God fortsättning på det nya året!!

Vilket spännande år med härliga reportage du har bakom dig! Det ska bli spännande att få läsa dem sen!

Jag hoppas att ditt nya år blir minst lika händelserikt!

Ha det gott! Kramis Sanne

Mitt hvite hus sa...

Godt Nytt år--

håper dere hadde en hyggelig feiring i går..

her tar vi nok ut julen i morgen..

Nyt dagen..


Nyttårsklem fra Kerstin

hemma hos lilla mej sa...

God fortsättning på det nya året.Hoppas att 2011 blir ett kanonår.Ha en skön dag rara du.Varm kram Rita ♥

Marie - Systrarna sa...

Självklart...! ;-)

Kram och god fortsättning/Marie

Njut i din trädgård sa...

Jag har också börjat dra lite i julpyntet.

Gott nytt
cz

irene sa...

Gott nytt år!
takk for din underbara blogg du delar med dej av!

Klem Irene

Vita Falkens Lantliv sa...

God fortsättning!

Hänger så gärna med dig på det nya året, du ger mig så mycket inspiration:)

Kram Susanne

Vit dröm sa...

Jag kommer garanterat att följa dig under det nya året! :)
God fortsättning!
Många kramar Anna

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året!
Kram/Lena

Helen sa...

Vill önska dig en riktigt God Fortsättning på det nya året.
Kram/Helen