5 september 2010

Nu är det jul här i vårt hus!

Mitt hemliga projekt är att jag har full jul i mitt hus, minigranar överallt! Det doftar kanel, granris, knäck och pepparkakor. Det är julpyntat i varje vrå! Just nu är det bara jul i mitt huvud och jag har verkligen fullt upp! I veckan ska jag hugga julgranen och ta in och klä den. Varför gör jag detta nu i början av september undrar ni kanske, anledning är att på lördag den 11 september så får vi besök av en stylist och en fotograf (som jag lääänge velat träffa) som ska göra ett julreportage här. Det ska bli så kul! Återkommer efter helgen hur det hela gick!


Nu förstår ni varför jag inte bloggar så flitigt längre, snart blir det ändring på det igen!
God jul på er alla! *fniss*
Kram Maria

11 kommentarer:

Brunkullan sa...

Så kul! Har faktiskt börjat känna lite jullängtan redan..hihi..
Lycka till med repotaget!

Susanne

Loppe sa...

Jamen hvor ER det fantastisk :oD
... Glæder mig til at se mere til din fine Jul...

Jeg selv er igang med at samle sammen til Jul...Har købt en masse på min semester i Sverige og her hjemme i Danmark.. og jeg har samlet det hele i en kuffert...
Tænk om jeg kunne se et julehjem lige nu... Åååååh..

Håber alt går vanvittigt bra !!

Kram fra Loppe
Glædelig Jul

Evelina sa...

Galenpanna! ;) God jul på dig också...

Kram Evelina

Unknown sa...

Det är väl inte fel med en försmak av julen =), gud vad det ska bli spännande att se resultatet av reportaget, lycka till!!

Kram Catta

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så kul med lite jul! Lycka till med repotaget, hälsningar Monica

cia sa...

Det låter spännande! Var kan jag läsa reportaget sen?! Cecilia

Levindas Värld sa...

Åh men va roligt för dig att få tjyvstarta med julen och testa lite arrangemang :)

Och ännu roligare att du ska få vara med i ett reportage!

Ska bli roligt att läsa det sen!

kramis!

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad mysigt,börjar också känna lite av höst och julförberedelser

Emmas inne och ute sa...

Vilken fantastisk blogg du har!
Hit kommer jag gärna tillbaka!

Vad mysigt det ser ute med jul!
Lycka till med reportaget!

Emma

Dessie sa...

Åh så spännande!!!! Va roligt att få dra fram allt medans solen skiner klart och gräsmattan ligger grön än. =)
Kram Dessie

vicky sa...

haha vad kul och få ha jul två gånger!