14 september 2010

Hösten har tagit plats!

På söndagen efter julreportage-fotningen så kastade jag ut julen här hemma. Nu har hösten tagit plats istället.


Stegen har byts ut mot julgranen :-)

Horn, kottar, zink och plättar i luften ger lite mysig höststämning

Några hyacinter står fortfarande kvar här och där och sprider underbar doft! Nu ska jag bara njuta av den kravlösa hösten innan den riktiga julen börjar. Idag är jag hemma med Ängla som är sjuk, mitt lilla hjärta ligger nerbäddad hos mig i soffan. Nu ska vi fortsätta gosa!

Ta hand om er!
Kramar Maria

6 kommentarer:

rustik charm sa...

Hejsan Maria.

Härliga höstsaker du visar:) Gillar hösten, kura inomhus med massa tända ljus, en bra bok o te. Mysigt.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Lantliga drömmar sa...

Så fint, får massor av höstinspiration av dig .Nilla

Unknown sa...

Du har det så vackert, så mysigt med alla fina kuddar i soffan.

Kram Catta

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert...skjøn stige du har.

Klemmer =)

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Mysiga stege med massa fint, du visar till höstens stämning!

Ha en bra kväll!
Kram Elin

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara inspirerande bilder!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/LenaS