6 juli 2009

Mitt hem i Toves hem & trädgård


Imorgon, tisdag 7 juli så är mitt hem med i Tove hem och trädgård. (På framsidan är Charlotte Perelli). Jag har redan smygtittat i min mosters tidning eftersom hon prenumererar. Jag blev väldigt nöjd faktiskt. Rickard, fotografen var jätteduktig! Det roliga är att det är helt ostylat för det var ingen stylist med när reportaget gjordes. Det är precis ett år sedan nästan som det gjordes så det ser ju inte ut så längre men det var ändå roligt att se. Lite konstigt att se sitt eget hem med i en inredningstidning, det kunde jag aldrig drömma om!! Jag saknar bloggandet såååå mycket, internet fungerar fortfarande inte, jag väntar på ominstallationsskivor som jag skulle fått för 2 veckor sedan, grrrrr.... Jag lovar att jag inte gett upp bloggandet jag återkommer så fort min dator fungerar igen!!!!!!
Trevlig sommar!!!
Kramar Maria

11 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag prenumererar på den tidningen, och reportaget blev VÄLDIGT lyckat & fint, grattis!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!!
Åh vad jag saknar dig!!Det är verkligen tomt utan dig!!

Hoppas så att ditt internet kommer igång snart!!

Hade tänkt att maila dig ang när repotaget kom..Men så kom jag ju på att du inte hade nått fungerande internet..
Ska ta och köpa tidningen i morgon..
Ha det så bra..
kram anna

Randi sa...

Heisann!
Der var du jo,så godt da!
Grattis med omtalen i bladet,det fortente du!!Skulle ønske jeg fikk tak i det blader her!
Ja det er ikke gøy når data`n ikke funka som den skal nei.Håper du får alt i orden snart!
Ha en fortsatt fin sommar!Kram til deg!

hemma hos lilla mej sa...

Jag prenumererar på den tidningen och repotaget blev Hur lyckar som helst kanonbra.Grattis.ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Marie sa...

Hej Maria!

Då måste jag absolut köpa tidningen imorgon, spännande!

Hoppas att det ordnar sig med datorn snart, du är saknad!

Kram Marie

Moa sa...

Vad spännande då ska jag införskaffa den tidningen. Hoppas att ditt internet snart kommer igång längtar efter dina inlägg.

Kram Moa

Ett Vitare Hem sa...

Åh då måste jag köpa tidningen ;o)
ha en fin dag!
kramis/LenaS

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !
Rusar till butiken å köper mig ett ex....hihihhi..sååå roligt att du är med där!

kramar nilla

Anonym sa...

Åh vad kul och se ett inlägg från dig då får man titta i den.

ängeln i vitt sa...

Halloj vännen!

Saknar dig så in i vassen. Hoppas att internet är ok snart. Jag har ju köpt mig en ny pc som jag inte förstår mig på riktigt än haha men jag ger inte upp. Sonen ska hjälpa mig att instalera allt det jag hade på min gamla pc ....när han får tid. Hm, jag tänkte till och fick fram att han inte har varit hemma sen jul... det är ju inte klokt alltså haha.

Självklart ska jag köpa Tove... japp, ska ta en sväng in till stan alldeles strax.

Ha det nu så gott så hoppas jag att vi hörs snart igen.

Kram på dig / Carina

Millas hem sa...

Spännande! Måste kika i den!

Kram Camilla