15 december 2010

No 15


I dagens lucka bjuder jag på två collage med bilder från min mamma och pappas hem. Min mamma är jättepysslig och gillar också inredning. Pappa som har jobbat som byggnadssnickare och drivit eget företag i många år har skapat ett underbart fint hem. Till julen har mamma pyntat med lite tomtar men också med mycket vitt, blomstergrupper och andra blommor. Bilden uppe i vänstra hörnet är från deras hall. Mamma har skapat den mest underbaraste adventsljusstaken, julklapparna samlar hon i en fin rottingkorg!


Här ser ni en bild från deras fina stora glasuterum, mammas underbara amaryllis och den gigantiska vita stjärnan lyser i deras glasveranda.

Nu sitter jag på bussen på väg till Ullared och ska shoppa julklappar! Jippi!

Kraaaaam Maria

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh nu ser man vart du ärvt ditt intresse ifrån, jättefint!
Hoppas du gör en massa fynd i Ullared!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så fint de har det hjemme hos seg...

Ja du har virkelig fått med dege n god arv ser jeg...

klemmer =))

Villa Vinkelhaken sa...

Så himla fint. Förstår vad du har fått ditt intresse för inredning ifrån. =)
Hoppas du hittar många fynd i Ullared!

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja sådan mor sådan dotter!
Fina bilder från ditt föräldrahem!
Kraam
sanne

Unknown sa...

Här kommer en varm vinter kram från mig till dig!/ Petra

Nanna sa...

Ojojoj vad fint! Kan tänka mig att det är din mammas intresse som ligger i ditt blod också. Härligt när det går i generna :D

Hoppas att du hittade klappar på Ullared!