6 december 2009

Mitt bidrag!


Blev inspirerad av min svägerska att skapa ett moodboards på Marbodals hemsida. Gillar Marbodals och på önskelistan står ett nytt kök framöver!! Vill du hjälpa mig rösta på mitt bidrag så skulle jag bli jätte glad :-) Vinnaren får ett kök värde 30.000kr. Klicka på bilden så kommer du till allabidrag! Jag har skapat lantlig, rustik, jordnära, naturlig charm i mitt kök, precis som jag vill att det ska vara!
Återkommer med ett nytt juligt inlägg inom kort!
Kramar Maria

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej!

Jag har hittat din härliga blogg. Vill lämna ett avtryck här. Jag har startat en blogg, hälsa gärna på.

Hälsn Cecilia

Marie - Systrarna sa...

Hej Maria!
Tänk vilken dröm, att få vinna ett nytt kök.... Mmmm.. Jag ska rösta på dig, och kanske själv göra ett försök att vinna!
På tal om att vinna så har vi en tävling nu på Systrarna - var gärna med i den!
Kram/Marie

sara på hedepipan sa...

Härligt kök, måste nog titta in på marbodal.
Kram sara

Mia sa...

Hej Maria!
Jag har mailat dig ang hästen ett par gånger men inte hört något. Är den på väg?

/Mia

LjuvligtLantligt sa...

Hej!
Var nyss inne på din loppis men allt jag ville ha var sålt :(
Nåja..kanske hittar du mer som du tröttnat på som passar hos mig..*Ler*
Kram Git