16 oktober 2009

Fredag


Äntligen fredag och fredagsmyyyyys! Vi ska tända MASSOR av ljus, äta gott och slappa i soffan framför idol, underbart!!!

Jag har ändrat lite på min stege i vardagsrummet. Örngotten med blått monogram som hänger där är nyligen inköpta på loppis.


Jag tycker om den här hörnan med stegen


På tal om stege, här kommer en smygtitt från sonens rum, det är nästan klart nu men det ska golvlistas och en bänk ska målas klart! Han är där hela tiden nu! Fler bilder på hela rummet kommer när det är helt klart.
Trevlig helg på er alla som kikar in!
Höstkramar Maria

11 kommentarer:

Camilla sa...

Lika mysigt varje gång att få en liten titt in i ditt fantastiska hema:). Här hemma har det hänt massa sen jag fick tips från dej. Har tappat lite blogglust så blit inte så mkt av det, men desta mer sker här hemma:).

Ha en underbar helg. Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Håller med Camilla.Att det är alltid lika mysigt att kika in här.Ha nu en mysig fredag med massa fredagsmys ha det gott kramizar ~~~RITA~~~~.

Karin sa...

Trevlig helg till er oxå! Din stege är jättefin , försöker fjäska för svärmor hon har en men vill inte bli av med den , men jag ger mig inte!!
Kram Kajsa

pollicino sa...

Hallo.I have visited your very interesting blog.Do You want visit the my blog for an exchange visit?Grazie.
http://internapoli-city.blogspot.com/

Anonym sa...

Förstår du gillar din mysiga hörna! Man blir glad varje gång man kikar in hos dig och får sån inspiration. Stegen är så himla fin önskar mig själv en!

Ha nu en riktigt mysig fredagskväll med familjen!

Kram Renate

Moa sa...

Ä så sugen på att se din sons rum... ser jätte mysigt ut!! Finns stil med det rutiga golvet!! Ä så roligt att fixa i barnrummen tycker jag... nu väntar jag på att vår son ska byta ut sin spjälsäng till en gammal växa säng som står jag väntar!

Trevlig helg! Kram Moa

Anonym sa...

Hej!
Som vanligt bjuder du på helt underbart vackra bilder =)
Kram

Prinsesse Elin sa...

Fredagen er en fantastisk dag. Så fine bilder du har tatt. Blir helt inspirert jeg:) Ønsker deg en like fin lørdag. Klem fra Elin:)

Viveka i Bläckhornet sa...

Så fint du gjort det på dina stegar. sonens rum blev sååå bra! Du är så duktig på att få det så där mysigt.

Ha en skön helg

Kram Viveka

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Hörnan där med stegen är såå underbart mysig! Och så mycket fint du har där!

Ja vi hade också fredagsmyyys med grabbarna =) Ja dom är så illa tvungna att sitta nere med oss oldies och hänga vid soffan. För deras rum ä upp och ned. Vi har delat det stora rummet till två, och nya tapeter ska upp. Ja fy fasiken alltid håller man på och tjorvar med någonting =)

Kram Anita

Camilla sa...

Hej hej Maria.

Jag har skaffat en ny blogg, det känns så himla kul. Här ska ja skriva av mej alla tankar och ideer. Tack för det fina mailen du sände mej med tips och ideer, det hjälpte verkligen.

Ha en mysig söndag med din familj.

Kram Camilla
Gamla söderköpingsbo´n du vet:).