19 mars 2008

9 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

tusen tack för utmaningen...ska fundera lite på PEST...det finns massor att välja på...hihihi...

Härlig utsikt ni har....ljuvligt.
Vi har en hästhage utanför oss med stenar, berg å STORA vackra ekar...älskar den vyn på sommaren.

Ha en underbar PÅSK !
Kram Pernilla

Unknown sa...

Ha-ha...om jag skulle visa er mitt pysselrum så skulle ni svimma baklänges!!! Tror inte att jag kan göra så mot ER..=) jag själv skulle ha ångest och gud vet allt hi-hi...Får fundera på detta!! =) Tack ändå älskade vän för att du tänkte på mig. Tycker att ni bor jättefint!!...Man kan kanske bygga ett vitt vackert högt *vindskydd* för att hindra insynen av skrotsaker *ler*...där kan man plantera klätter rosor, ha trädgårdsbord mm. Låter underbart mysigt med fåren... Ha en alldeles..alldeles underbar påsk!!
Många kramar
Malin

Nina på Kyrktorpet sa...

jag tycker nog att ditt kök ser ut att ha lite potential iallafall! varför inte bara börja med att måla luckorna vita och byta knopparna så länge? Vi hade ett liknande kök i vårat förra hus och målade lite, det blev som nytt och jag stog ut, iallafall tills vi flyttade och jaffick köket jag drömt om... ti-hi....

Anonym sa...

Vill bara titta in och önska dig en riktigt go o glad påsk

Kram trollmor

My Lovely Things sa...

hej!!
ert läge är fantstiskt..så underbart att bo vid en sjö...

köket är väl inte det roligaste..MEN!! du har piffat det så fint..där för är det fint..du har gjort det hemtrevligt!!!

Ser riktigt framför mig hur fint det kommer att bli..

ha det så gott..
kram anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Läget är ju alldeles fantastiskt!
Köket går ju att förändra när ni får tid och råd och lust...
Jag ska visa lite elände hemma hos oss också sedan.'
Kram och Glad Påsk
Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket läge ni har!! jag njuter också av att bo vid sjön, sitter ofta och bara tittar ut.....
Grunden i köket var inte så kul, men dina detaljer är såå mysiga!

Önskar dig en skön och avkopplande påskhelg! Kram!

ingegerd sa...

Hej Maria ! har heller aldrig tyckt om dessa luckor , så fram med planslipen ,målartvätt och en fin skumgummiroller, vit vattenbaserad lackfärg måla gärna en ljusgrå deckorlist runt eller någon deckormålning målade våra gamla gabondörrar de blev annorlunda säg till om du vill ha hjälp kram ingegerd kalm

Änglahem sa...

Tycker nog inte att ditt kök är sååå illa, lite vitfärg skulle nog göra susen, som Nina säger då skulle du kanske lättare står ut med det. Men jag känner igen känslan, spelar ingen roll vad någon annan säger för känslan finns där att det inte känns bra.
Men jag tycker att du fått till det så bra och mysigt ändå med alla dina vackra ting, det kunde varit värre...FURUGULT!*ryser*

Och eran utsikt är ju något fantastisk!!!*drömmer*

Glad Påsk!!
Kram
Ulrika