6 februari 2011

Söndagsbilder - lite rosa...

Nyss var det fredagskväll och idag är det redan söndag! Det går så fort nu! Idag är det dags för söndagsbild till Fabriken I tisdags var ju temat favoritfärg i inredningen, tänkte jag skulle visa att jag har tagit in lite rosa i köket.

En rosa hortensia gör sig fint ihop med en zinkkruka

Rosa ljus sätter lite färg


En rosa florabild på köksbänken

Min rosa skolplansch. På kökssoffan ligger också en rosa blommig qvilt som jag glömde fota. Tycker om att smyga in lite pasteller till våren. Färger och jag harmoniserar inte alltid med varandra så vi får se hur länge jag står ut men just nu känner jag mig nöjd med lite rosa toner i köket. Här hemma är det sjukstuga igen :-( Fy så jobbigt det är när barnen är sjuka!
Önskar er en fin fin söndag!
Maria i Lyckebo

4 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Fint med rosa! Hoppas ni blir friska snart!
Kram/Marie

Mitt hvite hus sa...

Rosa er fint. spesielt nå mot våren

ha en fin søndag =)

klemmer

Bruno och Mig sa...

Jättefint med rosa. Gillar pudriga färger till våren.
Skolplanschen gillar jag skarpt!

Ha en skön kväll
Och tack för att du kommenterade hos mig. Lägger till dig bland mina "smultronställen" om det är ok?

Ha en bra kväll
L

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mysigt!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena