16 februari 2011

glimtar från barnens rum...

Fotade varsitt hörn i barnens rum. Här har Ängla en lina med lite kläder och ting hängandes i ett hörn. Den blåa lilla koftan hade min pappa som liten .-)

Under tvättlinan står en loppisfyndad charmig stol med ett hjärta i ryggen.

Hampus byrå och en glimt av hans platsbyggda bänk (ni som följt bloggen har sett det förut)


på den loppisfyndade byrån står Hampus stereo tillsammans med loppisting; schack, baseboll, registreringsskylt och horn.
Lill lördag ikväll, vad gör ni? vi ska nog fika lite med kex och ostar. Vi har nyss varit ute hela familjen och busat i stora snöhögar!
Kram och hej! Maria

7 kommentarer:

Vit dröm sa...

Åh vad mysigt och gott det lät :) Ha en riktigt mysig kväll!
Kram Anna

Husprojekt Drömhus sa...

hej, så glad jag hittade hit, vilken fin blogg/ fint hem du har.. får allt läsa lite mer :)

Kramar
Tiina

hemma hos lilla mej sa...

Mmmmm vad fint du har gjort.Hur gulligt som helst.Tack för ditt mail.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Frøken Anker sa...

Et hyggeligt og personligt værelse :-)

Birgitte

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint de har!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

todi design sa...

beautiful photos!

Min lantliga dröm sa...

Hej! Du har fått en utmärkelse på min blogg då jag tycker du har en underbar blogg! Kika gärna in där :)
Kram Ulrika