11 augusti 2009

Vilka kuddar!


Äntligen har jag fått hem mina kuddar från H&M home


Jag köpte 3 st för risken är nog stor att de tar slut!


Den tredje hamnade i köket...


Tyckte den blev såå fin i köket mot linnedrapperierna, åhh vad jag gillar dessa kuddar! Tanken var att sonen skulle ha en av dem i sitt rum men vi får väl se hur det blir med den saken ?! Jag såg tipset om kudden i senaste numret av Tove. Idag ska jag pyssla lite inne, tvätta och fixa inför imorgon då jag börjar att jobba igen. Jag ska gå och tända massor av ljus nu för idag är det som en riktig höstdag!

Kramar Maria

12 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så utrooolig fint du har det !!

De putene er kjempefine:)

Ett Vitare Hem sa...

de är redan slut, hann inte köpa nån, de är verkligen så himla fina!
Kramis/LenaS

helena sa...

oj så fina kuddar...och så fint det passade in hos dig.hoppas du får en fortsatt bra dag/helena

Moa sa...

Oj vilka fina kuddar!! Klickade direkt in på hm:s hemsida och upptäckte det bra priset dessutom. Hoppas det finns några kvar! Här är det också hemma pyssel denna gråa och regniga dag!! Ganska mysigt faktiskt!

Kram Moa

Mina Lantliga Rum sa...

hej!

jag såg också kuddarna men köpte ingen,ångrar mig :(
dom var verkligen fina!!

ha en mysig dag,kram!!

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina kuddar du har köpt.Dom var riktigt fina.....Ha en mysig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

Brunkullan sa...

Jag har också köpt:) Men bara en..nu ångrar jag mig lite!
Susanne

Hagbacken sa...

Heej vännen! Visst är kuddarna underbara! Jag har ett par stycken jag med!

Det är alltid likA roligt att kika in hos dig, missar inte ett inlägg även om jag inte alltid kommenterar! är glad att du är tillbaka igen!

Kram Linda

Marie sa...

De där kuddarna har även jag här hemma, de är verkligen superfina!

Lovar att hålla utkik efter sådana taggiga saker, hihi. Några har jag köpt i Danmark och så har jag haft turen att hitta på loppis också. Men om jag hittar några mer så lovar jag att du kan få köpa utav mig!

Kram Marie

Hanna sa...

Jätte fint.
Hanna

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Så himla fina kuddar! Helt otroligt att H&M har börjat med detta oxå! Har beställt två st jag med men leveransen kommer inte förräns v.44. Så det gick nog åt som smör!! Tack för tipset!!

Kramar Elin

Annamellita sa...

Hittade in till din blogg och blev helt förälskad i ditt hem. Eftersom jag precis skrivit ett inlägg om kuddfodralen så lånade jag en av dina bilder och länkade även till din blogg. Såg i efterhand att du ville att man skulle fråga först, så nu säger jag till iaf! :) Kuddarna passade verkligen hemma hos dig!

Kuddfodralen finns kvar på HM men leveransen kommer först vecka 44!

Kram