Nu är julafton över och en lugn, skön julhelg och ett nytt år väntar..
Den här brickan gjorde vi till tomten, sonen och jag och satte ut på uppesittarkvällen. På morgonen var allt uppätet och tomten hade varit inne o fyllt julstrumporna. Det är en tradition som vi alltid gör.
På julaftonsmorgonen så öppnade barnen paket och julstrumpan.
När mamma o pappa sedan kom och firade julen hemma hos oss, började vi med lite glögg o pepparkakor.
Efter maten dök tomten upp!! Lillan blev lite förskräckt och höll sig på avstånd men sonen tyckte det var jättekul!
Efter tomten hade vi vår egna julklappsutdelning :-)
Sedan infann sig lugnet med julgodis, fika och kalle anka på TV;n.