1 mars 2011

Tisdagstema - Klädförvaring!

Tisdagens tema i Fabriken är Klädförvaring! Den här bilden från Eva Lindh fullkomligt älskar jag!! Så här ska vi ha i vårt blivande fina sovrum, vitmålad råspont, snedtak och en trä gardinstång med finaste vita/skira kläderna och scafsarna på vackra galgar! Jag har redan köpt en fin gardinstång på loppis :-)
Jag kan inte för tillfället skryta över någon fin, fiffig eller ordningsam klädförvaring, tvärtom! Hos oss råder just nu lite kaos med kläder eftersom vårt sovrum inte är färdigt så har vi inga garderober eller byråer. Våra kläder ligger i byråer och skåp som vi har i källaren, tvättstugan och i ett linneskåp i vardagsrummet. Idag visar jag därför inspirationsbilder som inte kommer från mitt hem :-)

Ett vackert skåp i sovrummet, kläder och scarfsar som hänger lite som dekoration tycker jag är supersnyggt!

Älskar det här garderobssytemet, läckert! Bilderna har jag lånat från; car-moebel.de
Ha det gott!
Kram Maria

5 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina bilder du hittat. Ska bli roligt att se ditt sovrum när det är färdigt.
Kram Marie

Vit dröm sa...

Underbara inspirationsbilder :) Tror du kommer fixa det minst lika fint!
Ha en skön onsdag!
Kramar Anna

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

Nanna sa...

Vilka fina bilder... helt ljuvliga!

Cia sa...

Superfina bilder! Vi ska oxå fixa till vårt sovrum...

/Cia