8 februari 2011

Tisdagstema - Made by me

Tisdagens tema i Fabriken är Hand made by me! Jag har ganska mycket hemma som jag knåpat ihop, jag har valt att visa några ting. Ovan ser ni anslagstavlan som jag gjort av en gammal bräda.

En krans som jag tillverkat av spetsar...

Ägg gjorda av mig :-)

Flera ägg, en annan variant...

Ett annat litet ägg och en dekoration gjord av mig...

Fröpåsar som jag har gjort...

Jag använder dem som dekoration, har fyllt dem med riskorn :-)

Ett annat ägg som jag gjort, dekorerat med en urtavla och fjäder

Ytterligare ett ägg, hi hi det har blivit många ägg!

En dekoration som jag gjutit, tryckt ner en dekorationsros, madonna och kakformar för värmeljus...

Jag har gjutit många olika saker, det är verkligen superkul! Men den här är favoriten :-)

En dekoration gjord av mig, ett äggskal, en oäkta vitsippa och en ägkopp :-)

Sist men inte minst Änglas dockskåp som jag gjort av ett gammalt skåp, jag har tapetserat det med olika tapetprover och inrett med möbler från Maileg.
Handgjorda saker är ju så roligt eftersom det är personligt, ska bli superkul att se allas pyssel i Fabriken!
Kram från en riktig sjukstuga!
Kika in min bloppis i inlägget nedan, massor av saker till salu!
Maria

9 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Väldigt inspirerande bilder!

Länge sen jag kikat in här, du har det verkligen jättevackert och ombonat hemma hos dig!

Ha en fin dag!
Ann-Christine

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har laget... takk for all inspirasjon..

ha en fin dag =)

klemmer

Mitt hvite hus sa...

Så mye fint du har laget... takk for all inspirasjon..

ha en fin dag =)

klemmer

Edtiaflicka sa...

Alltså dockskåpet är ju underbart!! Likaså gillade jag betongen med madonnan :)

Kram Ida

Änglarum sa...

Hej! oh vad mycke mysigt, man hitta hos dig. "ögongodis" kram Jessica

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du gjort!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Bruno och Mig sa...

Många fina bilder!
Tycker väldigt mycket om dina ägg.
Är svag för "organiska" former.

Ha en bra kväll

L

. sa...

Så mycket fint du gjort! Fast påskäggen inspirerade nog särskilt. Jag har ett stort lager med ägg som jag börjat fixa till. Det är så kuuul!

Kram Camilla

I mina gömmor sa...

Fröpåsarna var fina, ska göra likadana och påskpynta med! Tack för tipset.
Trevlig helg!
Kram/Malin