21 januari 2010

Helg i sikte!


Torsdagkväll och därmed snart FREDAG!!!!! Så mysigt med helgen framför sig :-)
Mina ljusstakar med elbelysning som liknar kyrkoljusstakar får stå framme året runt. Den vita står som ni tidiagre sett vid min stora plansch. En madonna, några trådrullar med spets och prylhyllan har nyligen fått plats här. Prylhyllan flyttas hit och dit hela tiden :-) I helgen ska jag flytta runt lite fler saker och pyssla hemma, känner för lite förnyelse hemma efter julen och när vi går mot vårens årstid.
Önskar nu alla en UNDERBAR och HÄRLIG helg!
Kram kram Maria

5 kommentarer:

Alexa sa...

I invite you to my blog to pick up awards

Mitt hvite hus sa...

Vakkert som alltid...Ønsker deg en fin fredag..
klem Kerstin

Helen sa...

Hej!
Jag har också min kyrkoljusstake framme hela tiden, den är så underbar så den vill man njuta av, älskar att tända den. Din stora plansch bakom ljusstaken är fantastisk tycker jag. Ha en trevlig och mysig helg med familjen.
Kram/Helen

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint!Har bägge mina kyrkoljusstakar framme, tycker de är så fina, lyser så mysigt och inte är de så juliga heller....
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

VARDAGSLYCKA sa...

Ja nu är det rop efter våren i alla´s bloggar!
Härligt, tycker jag... den kommer med raska kliv till oss snart :)

Dina fina vita krokus är ju bara så ljuvliga - tror jag ska köra ner till byn intill 2 km bort o kolla i en present affär där om dom har några sådana... kan ju kolla i blomsteraffären en gata fr vårt också, men TYVÄRR är hon ingen hejare på att fånga dom fina exemplaren på varken sort eller planta:(

Skoj o fixa hemma o "flytta runt" saker - det är det lilla som gör det ;)

NJUT av din helg! //Varm kram Lisette - vardagslycka