5 april 2009

Min nya blogg!


Välkommen!!! För en tid sedan fick jag ett erbjudande att börja blogga för Wehega, en ny samlingsplats för inredningsintresserade. Där kan man ladda upp bilder på sitt hem och få och ge tips och ideer till andra. Jag är en av de ledande bloggarna där och det ska bli såå spännande att se hur wehega kommer att utvecklas och exponeras. Tror att det kommer att bli riktigt bra! Jag kommer att fortsätta med min blogg på blogspot som vanligt! Slutade ju med bloggen för vår lokaltidning för att det blev lite jobbigt med två bloggar men jag kände att jag inte kunde tacka nej till detta spännande erbjudandet! Så varmt välkomna till min nya blogg; Shabby chic på Wehega


Topbilden har den goa Malin med bloggen My sweet vintage gjort!
Önskar er en fin påskvecka!!
Mitt påskpyntade hem visar jag nästa gång istället!
Kram o hej
Maria

9 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh stort grattis till dig!!
Kan förstå att dom frågade dig...du ger så otroligt med inspiration
Kram och lycka till /Irene

My Lovely Things sa...

Hej!!
Va kul!!

var inne och kikade jätte fin layout du har där med!!

ha det så gott..
Kram anna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men oj Maria sååå kul! Ja men du är ju rätta tjejen för det =)
Verkligen fin layout!

KRAM Anita

Hagbacken sa...

Å vad roligt för dig! Stort grattis! jag vet inte om jag ska kommentera här eller därinne? var iaf in och kikade och det såg jättefint ut!

Lycka till nu, ska naturligtvis fortsätta följa dig på det nya stället!

Kram Linda

Malin sa...

Hej!
Då ska jag in och kika där genast =)
Kramar Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Halloj du sköna böna...hihihi

GRATTIs till din nya blogg...å lycka till.Den kommer säkert bli lika välbesökt som denna....ska kika in när jag har lite bättre tid.

Kramizz å puss i påsk
Nilla

Anonym sa...

Spännande kommer att fortsätta följa dig är lika kul varje gång du gör ett nytt inlägg.

Mina Lantliga Rum sa...

kikade in på din nya blogg,den såg fin ut!tycker om ditt vackra hem,så jag följer väl dit du far! ;)

ha det så bra!

Solsjö - Under en vind sa...

Vad spännande, lycka till!

Önskar dig en riktigt mysig påskhelg! Kramar!