23 mars 2011

Senaste loppisfynden!

I helgen var jag och en vännina på en loppistur, jag hittade inte mycket men några små ting blev det. Den här vita porslinsburken, likt en glasburk hittde jag två lika stycken av, fast i olika höjder. Tycker de är jättefina! Kan tänka mig att ha syrener i sommar och granris till jul i dessa krukor.

Hittade också detta fina trädgårdsbord för en superbillig peng! Älskar dessa gamla trädgårdsbord!

Hittade två söta roskoppar till min samling...

och den här STORA glasburken till min tidigare lilla samling

Till Ängla hittade jag det söta trästället med diskborste och skurborste, passade hennes tidigare söta diskställ.
Nu på Söndag 27/3 kommer jag att ha stängt i LYCKOBODEN! Men har sedan öppet som vanligt i fortsättningen!

Trevlig Onsdagkväll!
Maria

7 kommentarer:

Vit dröm sa...

Så fina saker du hittade :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Du hittade många fina saker:)
Stor Kram Annelie

Ett Vitare Hem sa...

Åh tyckte du hittade en massa fina saker ;o)
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

dagdrömmar i vitt sa...

Du verkar ha känsla för letande:) så fina saker. Älskar bordet.
Kramkram / Nettan

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Fina saker du fick med dig hem.
Underbart bord att ställa på en lummig plats i trädgården till sommaren.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Hammarsbacken sa...

Åh, vilket charmigt bord. Ibland har man tur. Det är ju det som är så kul med loppis, man vet aldrig vad man ska hitta för fint... Kram Sonja

Lisa sa...

Jättefina fynd du gjort. Ibland bara står dom där och väntar på en. Ha de så gott.

Kram Lisa