11 mars 2011

På söndag öppnar jag!


Den här veckan blev tyvärr en bloggpaus! Jag har inte haft tid och sedan har jag tappat bort min laddare till kameran :-( Jag hade hoppats på att visa bilder från loppisen men det går tyvärr inte. Jag är inte klar ännu men till söndag ska jag ha vårpyntat färdigt och fyllt på med nya ting! Jag hälsar er VÄLKOMNA TILL LYCKOBODEN SÖNDAG 13 MARS 11-00-16.00
Vill också tipsa er om att min kompis SOFIA med SOFIAS BOD i björnsholm öppnar också i helgen, LÖRDAG 10.00-18.00 samt SÖNDAG 13.00-18.00 hon har pysslat och fixat massor inför sin VÅR-öppning! Hon hälsar alla varmt välkomna!
Trevlig helg!
Kramar Maria i Lyckebo

8 kommentarer:

Malin's Hus sa...

OOOOOO vad skoj med loppis!!!!! Hoppas du får många härliga "kunder", Själv sitter jag strandsatt denna vecka utan bil då sambon har jour. Men det går det med, jag är så van! Lycka Till o KRAM

Levindas Värld sa...

Åh va roligt med loppis!! Längtar tills jag och syrran kör igång med våran gårdsloppis till sommaren också :) Det är ju så jädrans mysigt!

Lycka till och ha så kul!

Kramis!

Ett Vitare Hem sa...

Lycka till!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Vit dröm sa...

Åh vad jag önskar jag kunde ta mig en tripp, men tyvärr jobbar jag hela lååånga helgen...:(
Lycka till med loppisen!
Kram Anna

Lisa sa...

Så härligt. Hoppas du får till det med kameran så man får se bilder från din fina loppis sen. Ha de så gott.

Kram Lisa

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Lycka till!
Kram Anette

JACQUELINE sa...

I'm so glad to find your blog. I'm looking forward to following :-)
Have a wonderful weekend!

greatings from switzerland
Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com

Martina Andersson sa...

Hej vännen =)
Hoppas att allt är bra med dig =)?
Idag är jag inne hos dig och njuter av alla dina underbara bilder =)
Du har ett fantastiskt hem KRAM TINA